Filtry brigád
Zveřejněno
Brigády
- Všechny brigády (283)
- Trvalý pracovní poměr (6)
- Od 18 let (73)
- Víkendové (53)
- Noční (41)
- Pro studenty (35)
- Od 15 let (18)
- Nástup ihned (15)
- S ubytováním (13)
- Vánoční (3)
- Částečný úvazek (2)
- Na léto 2021 (2)
- Pro důchodce (1)
- Peníze ihned (1)
Podle profese
Podle zaměstnavatele
- Všichni zaměstnavatelé (6)
- SOLID SECURITY s.r.o. (2)
- ABZAKOVO spol. s r.o. (1)
- AmRest s.r.o. (1)
- Mark2 Corporation Czech, a.s. (1)
- UNiBON Production s.r.o. (1)
Podle lokalit
Asistentka / Back office
UNiBON Production s.r.o.
Místo práce: Česká republika Středočeský kraj Kladno Slaný
Druh práce: Asistent/asistentka
Hledáme posilu do našeho týmu – Administrativní pracovník se smyslem pro organizaci!
Chcete být důležitým článkem v dynamickém a inspirativním prostředí? U nás budete mít možnost zajišťovat hladký chod všech administrativních činností, které nejen podporují, ale i přímo utvářejí náš úspěch. Vaše úloha bude zahrnovat spolupráci s obchodně-projektovým oddělením na pečlivé evidenci zakázek, s účetním oddělením na fakturaci a s výrobním oddělením na zajištění potřeb pro náš servisní tým.
Budete nejen správcem důležitých informací, ale také osobou, která dohlíží na správnou archivaci dat. Vaše preciznost a smysl pro detail zajistí, že vše bude na svém místě – efektivně a bezpečně.
Spolu s kolegy budete dbát na výbornou organizaci pracovního prostředí, které nejen že bude vysoce funkční, ale také reprezentativní. Pokud máte rádi systematičnost a týmovou spolupráci, přidejte se k nám a pomozte nám dosáhnout ještě větších úspěchů!
Kdo jsme: Jsme jednou z částí společnosti, předního výrobce designového nábytku, který spojuje estetiku s funkčností. Naše produkty najdete v předních prodejnách a interiérech po celé Evropě, i ve světě. Přinášíme nové trendy do světa designu. Nabízíme kvalitu, kompletní servis a profesionální přístup. Naše část je zaměřená na dopravu, instalace, servis a montáž našich výrobků.
Co nabízíme:
- Příležitost pracovat v inspirativním prostředí s přátelským kolektivem
- Možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
- Flexibilní pracovní dobu
- Týden dovolené navíc
Očekáváme od Vás:
- Nadšení pro administrativní činnosti.
- Skvělé organizační schopnosti.
- Týmového ducha a schopnost spolupracovat napříč odděleními.
- Schopnost efektivně komunikovat a spolupracovat v týmu
- Zkušenosti s administrativními úkoly (správa kalendáře, zpracování dokumentů, komunikace s klienty, hlídání termínů, příprava podkladů pro kolegy, vypisování dokladů a dokumentace, příprava podkladů pro výběrová řízení apod.)
- Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a dalších kancelářských nástrojů
- Pečlivost, odpovědnost, proaktivní přístup a ochotu učit se nové věci
- Angličtinu nebo němčinu na běžné komunikativní úrovni
- ŘP sk. B
Pojďte s námi budovat prostředí, kde bude radost pracovat! Těšíme se na Vaše CV!
Štítky:
Podobné inzeráty
-
Popis Hledáme kolegy/kolegyně, na stálou práci úklidu potravinového řetězce na Praze Východ - 4h denně! Lokalita ODOLENA VODA . Vhodné pro aktivní důchodce, absolventy a OZP, kteří nejsou fyzicky ...
Česká republika, Středočeský kraj, Praha-východ, Odolena Voda
Před 2 dny
-
Kontrola a rework
130 Kč / hodO nás Hledáme brigádníky na pozici kontrola kvality a rework. Náplň práce: kontrola součástek a komponentů, třídění nebo drobné opravy práce v rakovnickém Valeu 1 3 směnný provoz (8h pracovní doba...
Česká republika, Středočeský kraj, Rakovník, Rakovník Pro studenty
Před 4 dny