Filtry brigád
Zveřejněno
Brigády
Podle profese
Podle zaměstnavatele
- Všichni zaměstnavatelé (849)
- TOP cestování s.r.o. (1)
- 21 Consult Group s.r.o. (54)
- Agentura STUDENT s.r.o. (39)
- McDonald's (30)
- B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. (30)
- CREDIT CZECH s.r.o. (23)
- AmRest s.r.o. (20)
- PROPLUSCO GROUP s. r. o. (16)
- DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA ČR - organizační složka (12)
- NEW YORKER CZ, s.r.o. (12)
- WELL PACK s.r.o. (11)
- Kaufland Česká republika v.o.s. (11)
- Tesco Stores ČR a.s. (10)
- ABZAKOVO spol. s r.o. (10)
- HGS, a.s. (9)
- PROROZVOZ s.r.o. (9)
- Veselá věda kroužky a tábory z. ú. (9)
- NOKI s.r.o. (8)
- HTP invest s.r.o. (8)
- H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. (8)
- Česká pošta, s.p. (8)
- Albert Česká republika, s.r.o. (8)
- Lidé a Příležitosti s.r.o. (7)
- CeWe Color, a.s. (7)
- AGENTURA PLUS, spol. s r.o. (7)
- Crocogarden z.s. (7)
- UNIJOB, s.r.o. (6)
- INDEX NOSLUŠ s.r.o. (6)
- ABAS IPS Management s.r.o. (6)
- Lidl Česká republika s.r.o. (5)
- CHARLY AMUSEMENT - zařízení školního stravování, spol. s r.o. (5)
- RYXOO UNIVERSAL s.r.o. (5)
- PROTECTON HOLDING, a.s. (5)
- Nero Security, s.r.o. (4)
- MANPOWER (4)
- Burger King (4)
- THS CZ s.r.o. (4)
- Lagardere Travel Retail, a.s. (4)
- CRS food s.r.o. (4)
- UGO trade s.r.o. (4)
- Ivan Jadrný (4)
- Moveto Delivery s.r.o. (4)
- INDUS PRAHA, spol. s r.o. (4)
- Protektia s.r.o. (4)
- RH Advisory, s.r.o. (4)
- Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o. (3)
- Centrum mladých objevitelů s.r.o. (3)
- CENTR GROUP, a.s. (3)
- Dětské kroužky Kamarád s.r.o. (3)
- Fotbal pro děti, z.s. (3)
Podle lokalit
Administrativní podpora týmu (i part-time)
O nás
Pro náš tým právě nyní hledáme novou kolegyni / nového kolegu, který/á by se ujal/a administrativní podpory obchodního týmu. Nabízíme časově flexibilní spolupráci – možnost spolupráci jak na plný úvazek, tak na zkrácený (20 hod. / týdně).
Hledáme novou kolegyni, či kolegu, který by ulehčil obchodníkům od rutinní administrativní práce a asistoval týmu například při přípravě a kompletaci podkladů pro jednání. Poptávek na naše služby máme (nejen) poslední dobou celou řadu, a tak oceníme, když nám pomůžete s nezbytnou administrativou a stanete se naší podporou prodeje.
Administrativní podpora týmu (i part-time)
Vaše role bude zejména o:
- Asistenci při správě finanční agendy. Pod tím si představte například přípravu kalkulací pro naše konzultanty, nebo komunikaci s finančními institucemi za účelem získání podkladů pro řešení, které pro klienty zajišťujeme.
- Administrativní podpoře týmu zkušených kolegů a kolegyň, vyhledávání dat a informací, přípravě prezentací a asistenci při rozmanitých větších i menších projektech (eventy, interní vzdělávání, marketing), které v rámci firmy realizujeme
- Podílet se budete také na zaučování nových kolegů, které budete podporovat v tom, aby si rychle osvojili fungování interních systémů a procesů
- Neobchodní komunikaci s klienty (e-mailem občas i telefonicky). Například: Klienta, který si u nás vyřizuje hypoteční úvěr budete informovat, jaké doklady a dokumenty je nám potřeba dodat, aby se vyřizování žádosti zdárně postupovalo vpřed
- Zajištění hladkého chodu a organizace běžného provozu kanceláře
- Aktualizaci a vkládání dat do našich interních systémů
Co od Vás očekáváme:
Koho hledáme:
- Máte maturitu nebo vyšší stupeň vzdělání
- Pečlivost a spolehlivost je vám vlastní
- Máte dobrou úroveň běžné uživatelské IT gramotnosti (zejména MS Excel, Powerpoint)
- Výhodou je praxe v oblasti administrativy případně v roli Sales Support
- Taktéž výhodou je alespoň základní přehled v oblasti správy osobních financí. Pokud jste se zatím s finančnictvím nepotkali, tak buďte bez obav – rádi vás zaškolíme
Co Vám můžeme nabídnout:
Můžete se těšit na:
- Pestrou práci, která vám rozšíří obzory ve finančním světě. Pokud budete chtít, tak se od našeho týmu můžete naučit mnohé, což se vám bude hodit nejen při správě svých osobních financí
- Možnost spolupráce jak na plný, tak zkrácený úvazek (dle preference) a odměnu ve výši 35 000 Kč (při plném úvazku)
- Zázemí prosperující a úspěšné značky, která na trhu působí již 25 let
- Firemní kulturu založenou na hodnotách: poctivost, pracovitost, přátelství a svoboda. I když to může znít jako klišé, tak tyto hodnoty bereme skutečně za vlastní. A na atmosféře u nás je to znát
- Kancelář máme v pražském Karlíně, což je živá a trendy lokalita. V okolí je spousta skvělých restaurací a mimo jiné máme krásnou terasu, kde s oblibou pořádáme různé týmové akce
Benefity
- ![Pružná pracovní doba] Pružná pracovní doba
Štítky:
Podobné inzeráty
-
Brigáda Hledáme řidiče sk. B do naší flotily. Jezdí se přes aplikaci Bolt, výhradně Praha a okolí. Požadavky Samostatnost Spolehlivost Řidič průkaz sk. B Žlutou kartu. Základní znalost práce s ...
Česká republika, Praha 8, Hlavní město Praha, Praha
Před 1 dny