Filtry brigád
Zveřejněno
Brigády
- Všechny brigády (865)
- Víkendové (206)
- Pro studenty (169)
- Od 18 let (142)
- Noční (110)
- Nástup ihned (57)
- S ubytováním (45)
- Dlouhodobé (19)
- Trvalý pracovní poměr (17)
- Na léto 2021 (14)
- Od 15 let (12)
- Z domova (12)
- Vánoční (12)
- Částečný úvazek (10)
- Na živnostenský list (10)
- Peníze ihned (6)
- Pro důchodce (5)
- Na doma (3)
- Krátkodobé (2)
- Na festivalech (1)
Podle profese
- Všechny profese (865)
- brigády Jiné (836)
- brigády Sklad (14)
- brigády Skladník/manipulant (14)
- brigády Prodavač (5)
- brigády Pokladní (4)
- brigády Specialista logistiky (2)
- brigády Hlídání dětí (2)
- brigády Administrativní pracovník (2)
- brigády Řidič (1)
- brigády Trenér/školitel (1)
- brigády Uklízeč/uklízečka (1)
- brigády Operátor výroby (1)
- brigády Kavárna (1)
- brigády Trenér/instruktor (1)
- brigády Barista (1)
- brigády Kuchař (1)
- brigády Pracovník ostrahy (1)
- brigády Ostraha (1)
Podle zaměstnavatele
- Všichni zaměstnavatelé (865)
- 21 Consult Group s.r.o. (42)
- Agentura STUDENT s.r.o. (38)
- B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. (30)
- McDonald's (27)
- CREDIT CZECH s.r.o. (23)
- AmRest s.r.o. (19)
- PROPLUSCO GROUP s. r. o. (15)
- NEW YORKER CZ, s.r.o. (12)
- DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA ČR - organizační složka (12)
- Kaufland Česká republika v.o.s. (11)
- ABZAKOVO spol. s r.o. (10)
- Veselá věda kroužky a tábory z. ú. (10)
- PROROZVOZ s.r.o. (9)
- WELL PACK s.r.o. (9)
- HGS, a.s. (9)
- Crocogarden z.s. (9)
- HTP invest s.r.o. (8)
- Tesco Stores ČR a.s. (8)
- CeWe Color, a.s. (8)
- Česká pošta, s.p. (7)
- NOKI s.r.o. (6)
- ABAS IPS Management s.r.o. (6)
- AGENTURA PLUS, spol. s r.o. (6)
- Lidé a Příležitosti s.r.o. (6)
- UNIJOB, s.r.o. (6)
- Albert Česká republika, s.r.o. (6)
- Lidl Česká republika s.r.o. (5)
- INDEX NOSLUŠ s.r.o. (5)
- JOBINN & HOSTESSINN s.r.o. (5)
- PROTECTON HOLDING, a.s. (5)
- Manuvia, a. s., organizační složka (hlavní) (4)
- Lagardere Travel Retail, a.s. (4)
- Protektia s.r.o. (4)
- MANPOWER (4)
- RH Advisory, s.r.o. (4)
- INDUS PRAHA, spol. s r.o. (4)
- RYXOO UNIVERSAL s.r.o. (4)
- Ivan Jadrný (4)
- Coweo Technologies s.r.o. (4)
- Moveto Delivery s.r.o. (4)
- CRS food s.r.o. (4)
- THS CZ s.r.o. (4)
- UGO trade s.r.o. (4)
- CHARLY AMUSEMENT - zařízení školního stravování, spol. s r.o. (3)
- Dětské kroužky Kamarád s.r.o. (3)
- HL POINT s.r.o. (3)
- beebi s.r.o. (3)
- AZfacility s.r.o. (3)
- AMBOSELI International s.r.o. (3)
- Fruitisimo Fresh s.r.o. (3)
Podle lokalit
Administrativní podpora týmu (i part-time)
O nás
Pro náš tým právě nyní hledáme novou kolegyni / nového kolegu, který/á by se ujal/a administrativní podpory obchodního týmu. Nabízíme časově flexibilní spolupráci – možnost spolupráci jak na plný úvazek, tak na zkrácený (20 hod. / týdně).
Hledáme novou kolegyni, či kolegu, který by ulehčil obchodníkům od rutinní administrativní práce a asistoval týmu například při přípravě a kompletaci podkladů pro jednání. Poptávek na naše služby máme (nejen) poslední dobou celou řadu, a tak oceníme, když nám pomůžete s nezbytnou administrativou a stanete se naší podporou prodeje.
Administrativní podpora týmu (i part-time)
Vaše role bude zejména o:
- Asistenci při správě finanční agendy. Pod tím si představte například přípravu kalkulací pro naše konzultanty, nebo komunikaci s finančními institucemi za účelem získání podkladů pro řešení, které pro klienty zajišťujeme.
- Administrativní podpoře týmu zkušených kolegů a kolegyň, vyhledávání dat a informací, přípravě prezentací a asistenci při rozmanitých větších i menších projektech (eventy, interní vzdělávání, marketing), které v rámci firmy realizujeme
- Podílet se budete také na zaučování nových kolegů, které budete podporovat v tom, aby si rychle osvojili fungování interních systémů a procesů
- Neobchodní komunikaci s klienty (e-mailem občas i telefonicky). Například: Klienta, který si u nás vyřizuje hypoteční úvěr budete informovat, jaké doklady a dokumenty je nám potřeba dodat, aby se vyřizování žádosti zdárně postupovalo vpřed
- Zajištění hladkého chodu a organizace běžného provozu kanceláře
- Aktualizaci a vkládání dat do našich interních systémů
Co od Vás očekáváme:
Koho hledáme:
- Máte maturitu nebo vyšší stupeň vzdělání
- Pečlivost a spolehlivost je vám vlastní
- Máte dobrou úroveň běžné uživatelské IT gramotnosti (zejména MS Excel, Powerpoint)
- Výhodou je praxe v oblasti administrativy případně v roli Sales Support
- Taktéž výhodou je alespoň základní přehled v oblasti správy osobních financí. Pokud jste se zatím s finančnictvím nepotkali, tak buďte bez obav – rádi vás zaškolíme
Co Vám můžeme nabídnout:
Můžete se těšit na:
- Pestrou práci, která vám rozšíří obzory ve finančním světě. Pokud budete chtít, tak se od našeho týmu můžete naučit mnohé, což se vám bude hodit nejen při správě svých osobních financí
- Možnost spolupráce jak na plný, tak zkrácený úvazek (dle preference) a odměnu ve výši 35 000 Kč (při plném úvazku)
- Zázemí prosperující a úspěšné značky, která na trhu působí již 25 let
- Firemní kulturu založenou na hodnotách: poctivost, pracovitost, přátelství a svoboda. I když to může znít jako klišé, tak tyto hodnoty bereme skutečně za vlastní. A na atmosféře u nás je to znát
- Kancelář máme v pražském Karlíně, což je živá a trendy lokalita. V okolí je spousta skvělých restaurací a mimo jiné máme krásnou terasu, kde s oblibou pořádáme různé týmové akce
Benefity
- ![Pružná pracovní doba] Pružná pracovní doba
Štítky:
Podobné inzeráty
-
Lektor kroužků Kutil a Keramika (PRAHA)
250 – 500 Kč / hodO nás Na nový školní rok 2024/2025 hledáme do našeho přátelského týmu lektora/lektorku pro děti na kroužky Kutil a Keramika. Jde o dlouhodobou pravidelnou brigádu v odpoledních hodinách ve všední dny...
Česká republika, Hlavní město Praha, Praha
Před 1 dny
-
Rozvoz zboží na nákladním kole - odměna 250 Kč
250 Kč / hodCo od Vás očekáváme: Hledáme kurýry/ky s nadšením pro práci a pro nemotorový rozvoz zásilek na nákladních elektro-kolech v lokalitě Hradec Králové. Požadujeme: smysl pro zodpovědnost komunikativno...
Česká republika, Hradec Králové, Hradec Králové, Královéhradecký kraj
Před 1 dny