Filtry brigád
Zveřejněno
Brigády
Podle profese
Podle zaměstnavatele
- Všichni zaměstnavatelé (45)
- H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. (5)
- Coweo Technologies s.r.o. (4)
- Kaufland Česká republika v.o.s. (4)
- Lidl Česká republika s.r.o. (3)
- Shoebox CZ s.r.o. (2)
- Friends club s.r.o. (2)
- AuHa kroužky a tábory z.s. (2)
- První novinová společnost a.s. (2)
- WELL PACK s.r.o. (2)
- Mochi & Kai s.r.o. (2)
- RNDr. Pavel Horváth, Ph.D. (1)
- Rozukates s.r.o. (1)
- Security 24/7 s.r.o. (1)
- STORE INVENT & PARTNERS, s.r.o. (1)
- Tereza Holubová (1)
- THS CZ s.r.o. (1)
- ADESTRA security, spol. s r.o. (1)
- Zdravá Sedmnáctka s.r.o. (1)
- Adventyn s.r.o. (1)
- COOLHOUSING s.r.o. (1)
- DESTINY COOKIES s.r.o. (1)
- McDonald's (1)
- Ondřej Kostelka (1)
- Optimpuls s.r.o. (1)
- PRIMM bezpečnostní služba s.r.o. (1)
- Randstad HR Solutions s.r.o. (1)
- REDFIR s.r.o. (1)
Podle lokalit
Podpora účetního oddělení - brigáda, Praha 4 (A755)
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
Místo práce: Česká republika Hlavní město Praha Praha
Druh práce: Jiné
Popis
Hledáme proaktivního a týmově orientovaného člověka, který má chuť se učit nové věci a růst spolu s námi. Zároveň člověka, který je rád oporou týmu a pomáhá tam, kde je třeba.
*Přidejte se k nám a získejte zkušenosti v dynamickém prostředí lídra na trhu! *
- Evidence a archivace faktur, smluv a dalších účetních dokladů.
- Zadávání dat do účetních systémů (např. příjem a výdej dokladů).
- Kontrola formální správnosti dokumentů.
- Kontakt s dodavateli a odběrateli (např. žádosti o chybějící dokumenty).
- Zpracování e-mailové a telefonické komunikace.
- Pomoc s účetními operacemi
- Příprava podkladů pro fakturaci.
- Kontrola správnosti účetních záznamů.
- Zajištění podkladů pro audit nebo daňové přiznání.
- Administrativní práce
- Zajišťování oběhu dokumentů v rámci firmy.
- Podpora při měsíčních a ročních uzávěrkách
- Sběr podkladů a jejich příprava k uzávěrce.
- PRACOVNÍ DOBA: 4hod denně
Požadujeme
- *Základní účetní znalosti: * Orientace v účetních dokladech (faktury, pokladní doklady), znalost základních účetních pojmů a procesů.
- *Práce s počítačem: *Pokročilá znalost MS Office (zejména Excel – práce s tabulkami, vzorci, filtrování dat). Znalost účetních programů (např. Pohoda, SAP, Helios) JE VÝHODOU.
- Administrativní dovednosti: Efektivní práce s dokumenty (archivace, digitalizace, třídění), rychlé a přesné zadávání dat do systému.
- Povědomí o DPH, termínech podání daňových přiznání apod. (není nutné odborné znalosti, ale základní přehled).
- Organizační schopnosti
- Pečlivost a důslednost
- Komunikativnost
- Jasné a profesionální vyjadřování (písemně i ústně).
- Schopnost komunikovat s kolegy i externími partnery.
- Diskrétnost a spolehlivost:
- Zachování důvěrnosti při práci s finančními a osobními údaji.
Nabízíme
- Zázemí stabilní a silné nadnárodní společnosti s možností kariérního růstu
- Flexibilní pracovní dobu s volitelným začátkem a koncem pracovní doby
- Týden dovolené navíc (celkem 5 dní)
- Příležitost k práci z domova dle dohody
- Finanční ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem a schopnostem
- Roční bonus v závislosti na výsledcích společnosti
- Přátelský a zkušený tým, který vás podpoří v profesním rozvoji
- Bohatý balíček zaměstnaneckých výhod: občerstvení na pracovišti (káva, čaj), příspěvek na penzijní připojištění, MultiSport karta a další zajímavé benefity.
Štítky:
Podobné inzeráty
-
Popis Hledáme proaktivního a týmově orientovaného člověka, který má chuť se učit nové věci a růst spolu s námi. Zároveň člověka, který je rád oporou týmu a pomáhá tam, kde je třeba. *Přidejte se...
Česká republika, Hlavní město Praha, Praha Z domova
Před 1 dny
-
Popis Hledáme proaktivního a týmově orientovaného člověka, který má chuť se učit nové věci a růst spolu s námi. Zároveň člověka, který je rád oporou týmu a pomáhá tam, kde je třeba. *Přidejte se...
Česká republika, Hlavní město Praha, Praha Z domova
Před 1 dny