Filtry brigád
Zveřejněno
Brigády
- Všechny brigády (849)
- Víkendové (201)
- Pro studenty (163)
- Od 18 let (135)
- Noční (104)
- Nástup ihned (53)
- S ubytováním (46)
- Trvalý pracovní poměr (14)
- Na léto 2021 (13)
- Z domova (13)
- Od 15 let (12)
- Vánoční (11)
- Částečný úvazek (8)
- Na živnostenský list (6)
- Na doma (2)
- Pro důchodce (2)
- Na festivalech (1)
- Dlouhodobé (1)
Podle profese
Podle zaměstnavatele
- Všichni zaměstnavatelé (849)
- 21 Consult Group s.r.o. (39)
- B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. (32)
- McDonald's (27)
- CREDIT CZECH s.r.o. (23)
- AmRest s.r.o. (20)
- Agentura STUDENT s.r.o. (18)
- DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA ČR - organizační složka (15)
- PROPLUSCO GROUP s. r. o. (15)
- NEW YORKER CZ, s.r.o. (13)
- Kaufland Česká republika v.o.s. (11)
- Veselá věda kroužky a tábory z. ú. (10)
- ABZAKOVO spol. s r.o. (10)
- Crocogarden z.s. (9)
- HGS, a.s. (9)
- PROROZVOZ s.r.o. (8)
- HTP invest s.r.o. (8)
- WELL PACK s.r.o. (8)
- Česká pošta, s.p. (7)
- CeWe Color, a.s. (7)
- ABAS IPS Management s.r.o. (7)
- Lidé a Příležitosti s.r.o. (6)
- Tesco Stores ČR a.s. (6)
- Lidl Česká republika s.r.o. (6)
- Albert Česká republika, s.r.o. (6)
- Coweo Technologies s.r.o. (6)
- JOBINN & HOSTESSINN s.r.o. (5)
- INDEX NOSLUŠ s.r.o. (5)
- PROTECTON HOLDING, a.s. (5)
- Protektia s.r.o. (5)
- AGENTURA PLUS, spol. s r.o. (5)
- Ivan Jadrný (5)
- NOKI s.r.o. (5)
- RH Advisory, s.r.o. (4)
- UGO trade s.r.o. (4)
- Moveto Delivery s.r.o. (4)
- CRS food s.r.o. (4)
- UNIJOB, s.r.o. (4)
- MANPOWER (4)
- THS CZ s.r.o. (4)
- Manuvia, a. s., organizační složka (hlavní) (4)
- RYXOO UNIVERSAL s.r.o. (4)
- Randstad HR Solutions s.r.o. (4)
- INDUS PRAHA, spol. s r.o. (4)
- Lagardere Travel Retail, a.s. (4)
- MIVELA úklid, s.r.o. (3)
- Fotbal pro děti, z.s. (3)
- AZfacility s.r.o. (3)
- AVANERO s.r.o. (3)
- HL POINT s.r.o. (3)
- CHARLY AMUSEMENT - zařízení školního stravování, spol. s r.o. (3)
Podle lokalit
Administrativní podpora týmu (i part-time)
O nás
Pro náš tým právě nyní hledáme novou kolegyni / nového kolegu, který/á by se ujal/a administrativní podpory obchodního týmu. Nabízíme časově flexibilní spolupráci – možnost spolupráci jak na plný úvazek, tak na zkrácený (20 hod. / týdně).
Hledáme novou kolegyni, či kolegu, který by ulehčil obchodníkům od rutinní administrativní práce a asistoval týmu například při přípravě a kompletaci podkladů pro jednání. Poptávek na naše služby máme (nejen) poslední dobou celou řadu, a tak oceníme, když nám pomůžete s nezbytnou administrativou a stanete se naší podporou prodeje.
Administrativní podpora týmu (i part-time)
Vaše role bude zejména o:
- Asistenci při správě finanční agendy. Pod tím si představte například přípravu kalkulací pro naše konzultanty, nebo komunikaci s finančními institucemi za účelem získání podkladů pro řešení, které pro klienty zajišťujeme.
- Administrativní podpoře týmu zkušených kolegů a kolegyň, vyhledávání dat a informací, přípravě prezentací a asistenci při rozmanitých větších i menších projektech (eventy, interní vzdělávání, marketing), které v rámci firmy realizujeme
- Podílet se budete také na zaučování nových kolegů, které budete podporovat v tom, aby si rychle osvojili fungování interních systémů a procesů
- Neobchodní komunikaci s klienty (e-mailem občas i telefonicky). Například: Klienta, který si u nás vyřizuje hypoteční úvěr budete informovat, jaké doklady a dokumenty je nám potřeba dodat, aby se vyřizování žádosti zdárně postupovalo vpřed
- Zajištění hladkého chodu a organizace běžného provozu kanceláře
- Aktualizaci a vkládání dat do našich interních systémů
Co od Vás očekáváme:
Koho hledáme:
- Máte maturitu nebo vyšší stupeň vzdělání
- Pečlivost a spolehlivost je vám vlastní
- Máte dobrou úroveň běžné uživatelské IT gramotnosti (zejména MS Excel, Powerpoint)
- Výhodou je praxe v oblasti administrativy případně v roli Sales Support
- Taktéž výhodou je alespoň základní přehled v oblasti správy osobních financí. Pokud jste se zatím s finančnictvím nepotkali, tak buďte bez obav – rádi vás zaškolíme
Co Vám můžeme nabídnout:
Můžete se těšit na:
- Pestrou práci, která vám rozšíří obzory ve finančním světě. Pokud budete chtít, tak se od našeho týmu můžete naučit mnohé, což se vám bude hodit nejen při správě svých osobních financí
- Možnost spolupráce jak na plný, tak zkrácený úvazek (dle preference) a odměnu ve výši 35 000 Kč (při plném úvazku)
- Zázemí prosperující a úspěšné značky, která na trhu působí již 25 let
- Firemní kulturu založenou na hodnotách: poctivost, pracovitost, přátelství a svoboda. I když to může znít jako klišé, tak tyto hodnoty bereme skutečně za vlastní. A na atmosféře u nás je to znát
- Kancelář máme v pražském Karlíně, což je živá a trendy lokalita. V okolí je spousta skvělých restaurací a mimo jiné máme krásnou terasu, kde s oblibou pořádáme různé týmové akce
Benefity
- ![Pružná pracovní doba] Pružná pracovní doba
Štítky:
Podobné inzeráty
-
Popis *Jsme dynamická firma zabývající se profesionálním úklidem a hledáme spolehlivého mobilního pracovníka, který bude krýt výpadky v našem týmu úklidových pracovníků. * *Pokud máš vlastní auto, ...
Česká republika, Hlavní město Praha, Praha
Před 1 dny
-
Předvánoční přivýdělek (výroba fotoproduktů)
180 Kč / hodHledáš přivýdělek před Vánoci? Baví Tě svět fotografií? Hledáme kolegy/kolegyně, kteří nám pomůžou s výrobou vánočních dárků. Co u nás budeš dělat: - kompletovat obrazy - balit obrazy do plastových ...
Česká republika, Hlavní město Praha, Praha Nástup ihned Vánoční
Před 1 dny