Filtry brigád
Zveřejněno
Brigády
- Všechny brigády (30)
- Pro studenty (7)
- Od 15 let (3)
- Noční (1)
- Částečný úvazek (1)
- Z domova (1)
- Na léto 2021 (1)
- Víkendové (1)
Podle profese
Podle zaměstnavatele
- Všichni zaměstnavatelé (30)
- Albert Česká republika, s.r.o. (3)
- Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy (3)
- Max fit s.r.o. (2)
- AGENTURA PLUS, spol. s r.o. (2)
- COOL BERRY s.r.o. (1)
- FLS One s.r.o. (1)
- Ing. Jaroslav Luprich (1)
- IRISLINGUA s.r.o. (1)
- Jiří Diviš (1)
- Kaufland Česká republika v.o.s. (1)
- Kristýna Vaněčková, DiS (1)
- McDonald's (1)
- M.S. Work space s.r.o. (1)
- OLYMP FLORBAL, z.s. (1)
- OND Direct s.r.o. (1)
- RYXOO UNIVERSAL s.r.o. (1)
- Shoppers CZ s.r.o. (1)
- Starlit, s.r.o. (1)
- VTech Investment s.r.o. (1)
- ZOCALO s.r.o. (1)
- Zoom Cycle s.r.o. (1)
- ASAP Delivery s.r.o. (1)
- AZ AGENCY s.r.o. (1)
- BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o. (1)
Podle lokalit
Postal Administrator
BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o.
Místo práce: Česká republika Praha 8 Hlavní město Praha Praha
Druh práce: Jiné
Brigáda
Pro stabilní mezinárodní společnost, která působí v oblasti financí, bankovnictví a IT, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpory.
Jaká je náplň práce?
• Přijímání a odesílání zásilek/dopisů, registrace a distribuce pošty.
• Správa kurýrních služeb a vedení přesné evidence.
• Skenování a zadávání dat do interního systému.
• Komunikace s pracovníky České pošty a DHL, s kurýry a zaměstnanci společnosti.
• Sestavování, evidence a odesílání odchozích poštovních a kurýrních zásilek.
• Manipulace s lehkými zásilkami/balíky, standardními dopisy a menšími balíky do 15 kg.
• Správa firemního e-learningu BOZP na webové stránce a v souboru excel.
• Všechny ostatní přiměřené provozní požadavky a obecná administrativa podle pokynů.
• Plné dodržování bezpečnostních zásad skupiny a zásad BOZP.
Požadavky
Jak vypadá Váš profil?
• Znalost anglického a českého jazyka (slovem i písmem), minimálně na úrovni B2.
• Předchozí praxe v administrativě výhodou.
• Příjemné vystupování, komunikační dovednosti a time management.
• IT znalosti – efektivní využívání aplikací Microsoft Office (práce s databázemi a tabulkami).
• Schopnost řešit problémy a pozitivní přístup, "can-do attitude".
• Schopnost určovat priority, dochvilnost, spolehlivost, samostatnost.
• Ochota učit se novým věcem a proaktivní přístup k práci.
• Velmi dobré interpersonální dovednosti.
Nabídka
Co Vám nabídneme?
• Práce na dohodu o provedení práce.
• Prostor pro vaší seberealizaci a získávání nových pracovních zkušeností.
• Perspektiva dlouhodobé spolupráce, možnost růstu ve stabilní IT společnosti.
• Motivující finanční ohodnocení 180 Kč/hod., po zaučení 200 Kč/hod.
• Stravenky - 118 Kč (55 % hradí zaměstnavatel).
• Flexibilní práce (směny 9:00-13:30 a 13:00-17:00 - zastupování 2 kolegů).
• Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, nealkoholické nápoje)
Štítky:
Podobné inzeráty
-
Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem a servisními službami spotřebičů pro profesionální gastronomické provozy, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici servisní technik. Pozice je vhodn...
Česká republika Pro studenty
Před 1 dny
-
O nás HLEDÁŠ BRIGÁDU ČI PRÁCI NA PLNÝ ÚVAZEK? A CO ZKUSIT PRÁCI V KFC (KFC Jindřichův Hradec DT)! Informace o pracovním místě Nabízíme práci v nově otevírané restauraci KFC Jindřichův Hradec Vyhovuj...
Česká republika Víkendové
Před 1 dny