Filtry brigád
Zveřejněno
Brigády
Podle profese
Podle zaměstnavatele
- Všichni zaměstnavatelé (27)
- B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. (3)
- INDEX NOSLUŠ s.r.o. (5)
- Česká pošta, s.p. (3)
- SIMPLY5 s.r.o. (2)
- Ivana Petrová (1)
- Libor Kotek (1)
- Market Minds s.r.o. (1)
- Moveto Delivery s.r.o. (1)
- Multimedia services, s. r. o. (1)
- Ondřej Kostelka (1)
- RAMICORP s.r.o. (1)
- Rodina Koláčkova s.r.o. (1)
- Shoebox CZ s.r.o. (1)
- Andulka services s.r.o. (1)
- TSC Cleaning, a.s (1)
- Coweo Technologies s.r.o. (1)
- EKOPLAST RA Česko s.r.o. (1)
- Globus ČR, v.o.s. (1)
Podle lokalit
Podpora účetního oddělení - brigáda, Praha 4 (A755)
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
Místo práce: Česká republika Hlavní město Praha Praha
Druh práce: Jiné
Popis
Hledáme proaktivního a týmově orientovaného člověka, který má chuť se učit nové věci a růst spolu s námi. Zároveň člověka, který je rád oporou týmu a pomáhá tam, kde je třeba.
*Přidejte se k nám a získejte zkušenosti v dynamickém prostředí lídra na trhu! *
- Evidence a archivace faktur, smluv a dalších účetních dokladů.
- Zadávání dat do účetních systémů (např. příjem a výdej dokladů).
- Kontrola formální správnosti dokumentů.
- Kontakt s dodavateli a odběrateli (např. žádosti o chybějící dokumenty).
- Zpracování e-mailové a telefonické komunikace.
- Pomoc s účetními operacemi
- Příprava podkladů pro fakturaci.
- Kontrola správnosti účetních záznamů.
- Zajištění podkladů pro audit nebo daňové přiznání.
- Administrativní práce
- Zajišťování oběhu dokumentů v rámci firmy.
- Podpora při měsíčních a ročních uzávěrkách
- Sběr podkladů a jejich příprava k uzávěrce.
- PRACOVNÍ DOBA: 4hod denně
Požadujeme
- *Základní účetní znalosti: * Orientace v účetních dokladech (faktury, pokladní doklady), znalost základních účetních pojmů a procesů.
- *Práce s počítačem: *Pokročilá znalost MS Office (zejména Excel – práce s tabulkami, vzorci, filtrování dat). Znalost účetních programů (např. Pohoda, SAP, Helios) JE VÝHODOU.
- Administrativní dovednosti: Efektivní práce s dokumenty (archivace, digitalizace, třídění), rychlé a přesné zadávání dat do systému.
- Povědomí o DPH, termínech podání daňových přiznání apod. (není nutné odborné znalosti, ale základní přehled).
- Organizační schopnosti
- Pečlivost a důslednost
- Komunikativnost
- Jasné a profesionální vyjadřování (písemně i ústně).
- Schopnost komunikovat s kolegy i externími partnery.
- Diskrétnost a spolehlivost:
- Zachování důvěrnosti při práci s finančními a osobními údaji.
Nabízíme
- Zázemí stabilní a silné nadnárodní společnosti s možností kariérního růstu
- Flexibilní pracovní dobu s volitelným začátkem a koncem pracovní doby
- Týden dovolené navíc (celkem 5 dní)
- Příležitost k práci z domova dle dohody
- Finanční ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem a schopnostem
- Roční bonus v závislosti na výsledcích společnosti
- Přátelský a zkušený tým, který vás podpoří v profesním rozvoji
- Bohatý balíček zaměstnaneckých výhod: občerstvení na pracovišti (káva, čaj), příspěvek na penzijní připojištění, MultiSport karta a další zajímavé benefity.
Štítky:
Podobné inzeráty
-
Popis Hledáme proaktivního a týmově orientovaného člověka, který má chuť se učit nové věci a růst spolu s námi. Zároveň člověka, který je rád oporou týmu a pomáhá tam, kde je třeba. *Přidejte se...
Česká republika, Hlavní město Praha, Praha Z domova
Před 2 dny
-
Popis Hledáme fyzicky zdatného člověka na technologický úklid v provozu našeho zákazníka - výroba sanitární keramiky. POZICE JE VHODNÁ PRO MUŽE - práce s těžkými břemeny, velká fyzická zátěž. Úkl...
Česká republika, Teplice, Teplice, Ústecký kraj Nástup ihned Víkendové
Před 5 dny