obchodní asistent/ka oblastního ředitele, koncipient/ka

Petr Dadej

Místo práce: Česká republika Olomoucký kraj Olomouc

Druh práce: Office Manager

Před 23 dny
Přejít k odpovědi
Mzda 250-300 Kč/hod.

Mimojiné i stáž, brigáda pro studenty/studentky VŠ.


Náplň práce:

udržování chodu kanceláře

administrativa - back office (modelace, smluvní dokumentace)

příprava reportů

komunikace s klienty, akvizice

organizace školení

zpracování podkladů pro účetnictví


Minimální požadavky:

min. SŠ s maturitou

odpovědnost za odvedenou práci

ochotu vzdělávat se a učit novým věcem

komunikativnost

reprezentativní vzhled a vystupování


Očekávejte:

časovou flexibilitu

odpovídající a motivační ohodnocení

inspirativní kolektiv

osobní rozvoj

navýšení kompetencí ve finanční gramotnosti

možný kariérní růst


V případě že splňujete požadavky, zašlete své CV na kontaktní email.

Podobné inzeráty

  • Náplň práce: Překládání a kontrola kovových dílů do osobních automobilů, jeden díl caa. 5 kg. Co od Vás očekáváme: věk min. 18 let nástup ihned, pro fyzicky zdatné pracovníky ochotu pracovat a plni...

    Česká republika, Olomoucký kraj, Olomouc, Olomouc Nástup ihned Od 18 let Víkendové

    Před 1 dny

  • O nás Jsme stabilní česká společnost s působností na trhu od roku 1992 v oblasti bezpečnosti a technologií. Náplň práce: ostraha služebního vchodu kontrola zaměstnanců noční směny Co od Vás oček...

    Česká republika, Olomoucký kraj, Olomouc, Olomouc Nástup ihned Noční Od 18 let

    Před 6 dny