Filtry brigád
Zveřejněno
Brigády
- Všechny brigády (62)
- Nástup ihned (5)
- Noční (16)
- Od 18 let (11)
- Víkendové (10)
- Pro studenty (4)
- S ubytováním (2)
- Od 15 let (1)
- Trvalý pracovní poměr (1)
- Dlouhodobé (1)
Podle profese
Podle zaměstnavatele
Podle lokalit
Asistentka / Back office
UNiBON Production s.r.o.
Místo práce: Česká republika Středočeský kraj Kladno Slaný
Druh práce: Asistent/asistentka
Hledáme posilu do našeho týmu – Administrativní pracovník se smyslem pro organizaci!
Chcete být důležitým článkem v dynamickém a inspirativním prostředí? U nás budete mít možnost zajišťovat hladký chod všech administrativních činností, které nejen podporují, ale i přímo utvářejí náš úspěch. Vaše úloha bude zahrnovat spolupráci s obchodně-projektovým oddělením na pečlivé evidenci zakázek, s účetním oddělením na fakturaci a s výrobním oddělením na zajištění potřeb pro náš servisní tým.
Budete nejen správcem důležitých informací, ale také osobou, která dohlíží na správnou archivaci dat. Vaše preciznost a smysl pro detail zajistí, že vše bude na svém místě – efektivně a bezpečně.
Spolu s kolegy budete dbát na výbornou organizaci pracovního prostředí, které nejen že bude vysoce funkční, ale také reprezentativní. Pokud máte rádi systematičnost a týmovou spolupráci, přidejte se k nám a pomozte nám dosáhnout ještě větších úspěchů!
Kdo jsme: Jsme jednou z částí společnosti, předního výrobce designového nábytku, který spojuje estetiku s funkčností. Naše produkty najdete v předních prodejnách a interiérech po celé Evropě, i ve světě. Přinášíme nové trendy do světa designu. Nabízíme kvalitu, kompletní servis a profesionální přístup. Naše část je zaměřená na dopravu, instalace, servis a montáž našich výrobků.
Co nabízíme:
- Příležitost pracovat v inspirativním prostředí s přátelským kolektivem
- Možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
- Flexibilní pracovní dobu
- Týden dovolené navíc
Očekáváme od Vás:
- Nadšení pro administrativní činnosti.
- Skvělé organizační schopnosti.
- Týmového ducha a schopnost spolupracovat napříč odděleními.
- Schopnost efektivně komunikovat a spolupracovat v týmu
- Zkušenosti s administrativními úkoly (správa kalendáře, zpracování dokumentů, komunikace s klienty, hlídání termínů, příprava podkladů pro kolegy, vypisování dokladů a dokumentace, příprava podkladů pro výběrová řízení apod.)
- Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a dalších kancelářských nástrojů
- Pečlivost, odpovědnost, proaktivní přístup a ochotu učit se nové věci
- Angličtinu nebo němčinu na běžné komunikativní úrovni
- ŘP sk. B
Pojďte s námi budovat prostředí, kde bude radost pracovat! Těšíme se na Vaše CV!
Štítky:
Podobné inzeráty
-
Balení a expedice léčiv - 180 Kč/h
180-200 Kč/hod.Pro našeho významného klienta, firmu zajišťující distribuci, balení a prodej farmaceutických výrobků, hledáme vhodné pracovníky na pozici: expediční a skladové práce. Informace o pracovním místě št...
Česká republika, Středočeský kraj, Kladno, Chrudim, Kladno, Kladno, Pardubický kraj Dlouhodobé
Před 3 dny
-
Ostraha prodejny Slaný 140 Kč/hod
140 Kč / hodO nás Stabilní česká společnost s působností na trhu od roku 1992 v oblasti bezpečnosti a technologií. Náplň práce: Ostraha prodejny, cca 8-11 hodin denně Komunikace s klientem Preventivní obchůzk...
Česká republika, Středočeský kraj, Kladno, Slaný
Před 3 dny