Filtry brigád

Zveřejněno

Brigády

Podle profese

Podle zaměstnavatele

Podle lokalit

Administrativní pracovnice – office manager

Před 3 dny

Informace o pracovním místě

Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.

Popis práce

Personalistika

    • náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
    • na plánování směn zaměstnanců
    • administrativní činnosti spojené s personalistikou
  • zboží
    • objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
    • spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin

Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře

    • účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
    • provozních pokladen
    • a archivace smluvní dokumentace
    • měsíčních reportů na příslušné úřady
    • zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů

Co do vás očekáváme

  • vzdělání, nebo studium VŠ
  • znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
  • na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
  • a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
  • přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
  • samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
  • posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě

Co nabízíme

  • a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní situace.

·Velmi atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času

  • doba po-pát. – možnosti úvazeků (30 hod týdně) 8:00-14:00 hod /nebo plný úvazek 7 (8:00)-15 (16:00) hod. Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - upřesníme při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.
  • personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
  • vhodná pro pracovité absolventky, nebo studentky dálkového studia, ženy na MD apod.


Podobné inzeráty

  • Informace o pracovním místě Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovníka provozu pro skladové hospodářství (uskladnění, výdej a nákupy zboží), obsluhu parkovišť hotelovým automo...

    Česká republika, Karlovy Vary, Karlovarský kraj, Karlovy Vary Trvalý pracovní poměr Víkendové

    Před 5 dny

  • Informace: práce na pokladně, doplňování zboží, vstřícnou komunikaci se zákazníky, informování zákazníků o nových programech společnosti Rossmann. Směny: ranní a odpolední směny (6-8 hodinové), ...

    Česká republika, Karlovy Vary, Karlovarský kraj, Karlovy Vary Dlouhodobé Peníze ihned Víkendové

    Před 4 dny