Administrativní pracovnice - office manager

FIBRO, spol. s r.o.

Místo práce: Česká republika Karlovy Vary Karlovarský kraj

Druh práce: Administrativní pracovník

Před 4 dny

Informace o pracovním místě

V lázeňském centru Karlových Varů provozujeme dobře zavedený 4* hotel Romance (od roku 2001). Z důvodu posílení týmu přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.

Popis práce

Personalistika

    • náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
    • na plánování směn zaměstnanců
    • administrativní činnosti spojené s personalistikou

Objednávky zboží

    • objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
    • spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin

Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře

    • účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
    • provozních pokladen
    • a archivace smluvní dokumentace
    • měsíčních reportů na příslušné úřady
    • zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů

Co do vás očekáváme

  • vzdělání, nebo studium
  • znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikaci AI do firemních procesů
  • rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
  • a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme)
  • přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
  • samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
  • posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě

Co nabízíme

  • a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo částečný úvazek nebo DPP, DPČ
  • atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času
  • pracovní doba v rozmezí od 8.00-9.00 (lze i dříve) do 15:00-16:00 hod od po.-pát.  Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - bude upřesněno při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.
  • personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
  • zájmu školení v oblasti digitalizace a AI

vhodná pro zájemkyně, které hledají rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, pro ženy na MD, pro šikovné a pracovité absolventky, nebo studenty dálkového studia

Podobné inzeráty

  • Informace o pracovním místě V lázeňském centru Karlových Varů provozujeme dobře zavedený 4* hotel Romance (od roku 2001). Z důvodu posílení týmu přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální a...

    Česká republika, Karlovy Vary, Karlovarský kraj, Karlovy Vary Částečný úvazek Pro studenty Víkendové

    Před 4 dny