Filtry brigád

Zveřejněno

Brigády

Podle profese

Podle zaměstnavatele

Podle lokalit

Asistent/ka customer servis a sales support

Segurico s.r.o.

Místo práce: Česká republika Jihomoravský kraj Brno-město Brno

Druh práce: Jiné

Před 1 dny

Brigáda

Funkční kancelář je srdcem firmy, proto hledáme člověka, jehož srdce umí správně tlouct!

Náš asistent pro zákazníky a prodej je pravou rukou jak našim bezpečákům,
tak obchodníkům. Pomáhá plánovat cesty ke klientům, připravovat podklady pro nejrůznější typy schůzek, hlídá, že máme v pořádku administrativu a věci uložené na správných místech jak fyzicky v papírové podobě, tak elektronicky v našem CRM.

Segurico se u svých zákazníků stará o správné zajištění BOZP a požární ochrany. Při naší roční správě BOZP agendy zajišťujeme nejen školení a prověrky pracovišť, ale také velmi kvalitně zpracovanou dokumentaci a pomoc v různých situacích. Více o naší firmě se dozvíš na našem webu, kam se mrkni ještě předtím, než nám odpovíš na inzerát.

Náš customer servis a sales support má na starosti:
• podporou jak našim technikům BOZP tak našim obchodníkům
• domlouvání termínů u již zasmluvněných zákazníků za účelem realizace dodávek našich služeb - telefonicky
• plánování kalendáře techniků BOZP
• emailová komunikace
• práce se systémem CRM
• vytváření a péče o databáze obchodních partnerů, zákazníků i potenciálních příležitostí
• administrativní činnosti spojené s obchodem – příprava smluv, prezentací a dalších podkladů
• pravidelné shrnutí výsledků obchodních týmů napříč firmou
• hlídání evidence KPI

Požadavky

Mezi nás si vybereme člověka, který:
• je pečlivý a u kterého se můžeme spolehnout na dobře odvedenou práci
• dokáže dobře komunikovat a je příjemný při jednání s lidmi
• je podobně naladěný, jako náš tým – chceme, abys se s námi cítil dobře tak, jako my s ním
• je ochotný hledat nové informace a přicházet s návrhy řešení či zlepšení
• chce mít ze své práce radost a chce dělat věci správně
• má plynulou češtinu nebo slovenštinu (písemně i hovorově)
• umí pracovat s MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a to na středně pokročilé až pokročilé úrovni

Nabídka

A proč se přidat mezi nás?
• budeš součástí týmu ambiciózních i pozitivně naladěných kolegů, mezi kterými jsou, jak zkušení manažeři, tak juniorní talenti
• umíme být různorodí
• tvé nápady si rádi poslechneme a pomůžeme Ti s jejich realizací
• budeš mít možnost home-office i práce přímo z kanceláře
• opravdu nám záleží na tom, jak se s námi budeš cítit - budujeme profesionální ale přátelské vztahy

Nadchla Tě příležitost práce u nás?
Pošli nám svůj životopis a přidej krátký text o tom, které oblasti práce Tě doposud bavily nejvíc, nebo kde se cítíš sebejistě. Očekávej e-mail s pozvánkou na osobní setkání či online hovor.
Těšíme se na Tebe!

Práce cca 20 - 30 hodin / týden. Minimálně 3x týdně práce z kanceláře a po zbytek času pracovní dostupnost na telefonu/mailu (nepočítáme s nonstop reakcí, takže po domluvě skloubíš třeba se školním rozvrhem). Na konkrétní pracovní době se domluvíme.
Kancelář + home office
DPČ nebo zkrácený úvazek

Štítky:

Podobné inzeráty

  • O nás Hledáme šikovné brigádníky do skladu v Hustopečích na nakládku a vykládku zásilek. Náplň práce: Náplň práce: - obsluha pásu s balíky a pomoc ve třídění dle jejich směru, - nakládka a vykládka...

    Česká republika, Jihomoravský kraj, Břeclav, Hustopeče

    Před 1 dny

  • O nás ✅ Jsme přední technologicko-logistická společnost zaměřující se na doručení zásilek na poslední míli. Působíme ve všech krajských městech v České republice a na Slovensku. Disponujeme rozsáhlým...

    Česká republika, Jihomoravský kraj, Brno-město, Brno

    Před 0 dny