Filtry brigád
Zveřejněno
Brigády
Podle profese
Podle zaměstnavatele
- Všichni zaměstnavatelé (40)
- B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. (2)
- SIRIUS FINANCE, a. s. (4)
- Libor Kotek (4)
- Tereza Holubová (3)
- Jan Holínka (2)
- SIMPLY5 s.r.o. (2)
- Radana Kašubová (2)
- Mgr. Radek Vokál (2)
- Mangguo Languages s.r.o. (2)
- AGENTURA PLUS, spol. s r.o. (1)
- Monika Peršalová (1)
- Nikola Simonová (1)
- Pavel Kozubík (1)
- Petra Mikešová (1)
- Roman Pokorný (1)
- Star Clubs Liberec s.r.o. (1)
- Swiss Life Select a.s. (1)
- Marie Fichtnerová (1)
- Difibex s.r.o. (1)
- Ivana Petrová (1)
- Jan Grolmus (1)
- Jitka Veselá (1)
- Kateřina Klásková (1)
- Kateřina Mašková (1)
- Luboš Zavřel (1)
- Lucie Novotná (1)
Podle lokalit
Podpora účetního oddělení - brigáda, Praha 4 (A755)
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
Místo práce: Česká republika Hlavní město Praha Praha
Druh práce: Jiné
Popis
Hledáme proaktivního a týmově orientovaného člověka, který má chuť se učit nové věci a růst spolu s námi. Zároveň člověka, který je rád oporou týmu a pomáhá tam, kde je třeba.
*Přidejte se k nám a získejte zkušenosti v dynamickém prostředí lídra na trhu! *
- Evidence a archivace faktur, smluv a dalších účetních dokladů.
- Zadávání dat do účetních systémů (např. příjem a výdej dokladů).
- Kontrola formální správnosti dokumentů.
- Kontakt s dodavateli a odběrateli (např. žádosti o chybějící dokumenty).
- Zpracování e-mailové a telefonické komunikace.
- Pomoc s účetními operacemi
- Příprava podkladů pro fakturaci.
- Kontrola správnosti účetních záznamů.
- Zajištění podkladů pro audit nebo daňové přiznání.
- Administrativní práce
- Zajišťování oběhu dokumentů v rámci firmy.
- Podpora při měsíčních a ročních uzávěrkách
- Sběr podkladů a jejich příprava k uzávěrce.
- PRACOVNÍ DOBA: 4hod denně
Požadujeme
- *Základní účetní znalosti: * Orientace v účetních dokladech (faktury, pokladní doklady), znalost základních účetních pojmů a procesů.
- *Práce s počítačem: *Pokročilá znalost MS Office (zejména Excel – práce s tabulkami, vzorci, filtrování dat). Znalost účetních programů (např. Pohoda, SAP, Helios) JE VÝHODOU.
- Administrativní dovednosti: Efektivní práce s dokumenty (archivace, digitalizace, třídění), rychlé a přesné zadávání dat do systému.
- Povědomí o DPH, termínech podání daňových přiznání apod. (není nutné odborné znalosti, ale základní přehled).
- Organizační schopnosti
- Pečlivost a důslednost
- Komunikativnost
- Jasné a profesionální vyjadřování (písemně i ústně).
- Schopnost komunikovat s kolegy i externími partnery.
- Diskrétnost a spolehlivost:
- Zachování důvěrnosti při práci s finančními a osobními údaji.
Nabízíme
- Zázemí stabilní a silné nadnárodní společnosti s možností kariérního růstu
- Flexibilní pracovní dobu s volitelným začátkem a koncem pracovní doby
- Týden dovolené navíc (celkem 5 dní)
- Příležitost k práci z domova dle dohody
- Finanční ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem a schopnostem
- Roční bonus v závislosti na výsledcích společnosti
- Přátelský a zkušený tým, který vás podpoří v profesním rozvoji
- Bohatý balíček zaměstnaneckých výhod: občerstvení na pracovišti (káva, čaj), příspěvek na penzijní připojištění, MultiSport karta a další zajímavé benefity.
Štítky:
Podobné inzeráty
-
Popis Hledáme proaktivního a týmově orientovaného člověka, který má chuť se učit nové věci a růst spolu s námi. Zároveň člověka, který je rád oporou týmu a pomáhá tam, kde je třeba. *Přidejte se...
Česká republika, Hlavní město Praha, Praha Z domova
Před 4 dny
-
Popis Hledáme proaktivního a týmově orientovaného člověka, který má chuť se učit nové věci a růst spolu s námi. Zároveň člověka, který je rád oporou týmu a pomáhá tam, kde je třeba. *Přidejte se...
Česká republika, Hlavní město Praha, Praha Z domova
Před 4 dny