Administrativní pracovnice - office manager

FIBRO, spol. s r.o.

Místo práce: Česká republika Karlovy Vary Karlovarský kraj

Druh práce: Administrativní pracovník

Před 3 dny

Informace o pracovním místě

V lázeňském centru Karlových Varů provozujeme dobře zavedený 4* hotel Romance (od roku 2001). Z důvodu posílení týmu přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.

Popis práce

Personalistika

    • náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
    • na plánování směn zaměstnanců
    • administrativní činnosti spojené s personalistikou

Objednávky zboží

    • objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
    • spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin

Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře

    • účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
    • provozních pokladen
    • a archivace smluvní dokumentace
    • měsíčních reportů na příslušné úřady
    • zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů

Co do vás očekáváme

  • vzdělání, nebo studium
  • znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikaci AI do firemních procesů
  • rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
  • a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme)
  • přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
  • samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
  • posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě

Co nabízíme

  • a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo částečný úvazek nebo DPP, DPČ
  • atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času
  • pracovní doba v rozmezí od 8.00-9.00 (lze i dříve) do 15:00-16:00 hod od po.-pát.  Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - bude upřesněno při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.
  • personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
  • zájmu školení v oblasti digitalizace a AI

vhodná pro zájemkyně, které hledají rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, pro ženy na MD, pro šikovné a pracovité absolventky, nebo studenty dálkového studia

Podobné inzeráty

  • Informace o pracovním místě V lázeňském centru Karlových Varů provozujeme dobře zavedený 4* hotel Romance (od roku 2001). Z důvodu posílení týmu přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální a...

    Česká republika, Karlovy Vary, Karlovarský kraj, Karlovy Vary Částečný úvazek Pro studenty Víkendové

    Před 4 dny

  • Pro placené vyplňování online dotazníků a anket hledáme respondenty z celé ČR ve věku 15 - 75 let. Vše je velmi jednoduché a časově nenáročné, každý týden Vám do mailové schránky zašleme několik dotaz...

    Česká republika, Olomoucký kraj, Olomouc, Olomouc Dlouhodobé Krátkodobé Na doma Nástup ihned Noční Od 15 let Od 18 let Pro důchodce Pro studenty Víkendové

    Před 12 dny