Filtry brigád
Zveřejněno
Brigády
- Všechny brigády (1)
- Krátkodobé (1)
- Dlouhodobé (1)
- Jednorázové (1)
- Na doma (1)
- Nástup ihned (1)
- Na živnostenský list (1)
- Noční (1)
- Od 15 let (1)
- Od 18 let (1)
- Peníze ihned (1)
- Pro důchodce (1)
- Pro studenty (1)
- Částečný úvazek (1)
- Víkendové (1)
Podle profese
Podle zaměstnavatele
- Všichni zaměstnavatelé (12)
- PÁTÝ ČLÁNEK s.r.o. (1)
- Ondřej Kostelka (9)
- AOK CZ s.r.o. (1)
- Ondřej KOKIŠ (1)
- RT Agency"77 s.r.o. (1)
Podle lokalit
Administrativní pracovnice – office manager
FIBRO, spol. s r.o.
Místo práce: Česká republika Karlovy Vary Karlovarský kraj
Druh práce: Office Manager
Informace o pracovním místě
Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.
Popis práce:
Základní činnosti-zkrácený úvazek:
Personalistika
- náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
- na plánování směn zaměstnanců
- administrativní činnosti spojené s personalistikou
- zboží
- objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
- spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin
- hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
- účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
- provozních pokladen
- a archivace smluvní dokumentace
- měsíčních reportů na příslušné úřady
- *činnosti - v rámci plného úvazku: *
- zájmu o IT technologie a se znalostí používání pokročilých funkcí Excelu, nebo praktického využití moderních technologií a AI nástrojů lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů. V budoucnu možnost podílet se na řízení ubytovacího úseku.
Co do vás očekáváme
- vzdělání, nebo studium VŠ
- znalost práce s PC (především programy MS Office), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
- na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
- a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
- přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
- samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
- posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě
Co nabízíme
- a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní situace.
·Atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času
- doba po-pát. – možnosti úvazků (30 hod týdně-zkrácený úvazek) 8:00-14:00 hod /nebo plný úvazek 7:00 (8:00)-15:00 (16:00) hod. Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - upřesníme při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.
- personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
- vhodná pro pracovité absolventky, nebo studentky dálkového studia, ženy na MD apod.
Štítky:
Podobné inzeráty
-
Vyplňování dotazníků - brigáda z domova
150 Kč/hod.Nabízím pravidelnou brigádu z pohodlí domova. Potřeba je pouze počítač a připojení k internetu. Práce jednoduchá, vhodná pro každého. Měsíčně je možné si přijít na několik tisíc korun. Je možné je vyp...
Česká republika, Jihomoravský kraj, Brno-město, Brno Částečný úvazek Dlouhodobé Jednorázové Krátkodobé Na doma Nástup ihned Na živnostenský list Noční Od 15 let Od 18 let Peníze ihned Pro důchodce Pro studenty Víkendové
Před 0 dny